11 de juny 2010

Escrit per Unknown a les 4:21 | 3 comments

Botons


Amb 29 anys, i el peu fotut, he decidit començar a cosir. Inspirada per un munt de planes web i tutorials, he decidit comprar una màquina de cosir. Però fins que no aconsegueixi trobar algun model no massa complicat, vaig fent de les meves amb les dues úniques agulles i tres fils que tinc.
L'altre dia, volia cosir tots els botons, que vaig rescatar de la pila de roba per llençar, en uns cartrons reciclats. Vaig aconseguir cosir sis, i al final li vaig donar la raó al barrut, era massa feina. Però el resultat és satisfactori, si estàs profundament avorrida és una manera de passar l'estona.
Categories:

3 comentaris:

Rubèn ha dit...

Si el bric de llet se t'ha trencat, no el cusis. Recicla'l i compra'n un altre!

Unknown ha dit...

Que estem en crisis! Aquí s'aprofita tot, imaginació al poder.

Unknown ha dit...

Recorda que si estàs avorrida sempre tindràs uns pantalons desitjant que els escurcin pels baixos