5 de nov. 2010

Escrit per Unknown a les 6:29 | 5 comments

Tobogan




De petita em tancava al armari de la meva habitació, encenia la llanterna i aquella espai reduït de 50cm x 1m es convertia en el meu univers. Tenia la trassera del armari i els lateral decorats amb enganxines que li regalaven a la meva avia quan comprava el "Pronto". Enganxines de la serie V, o del equipo A. També tenia els cromos que més m'agradaven, els que tenien purpurina, i no volia perdre jugant a l'hora del pati. Perquè jo jugava a cromos. En col·locaves dos, una mica doblegats, i picaves fort amb la mà, el cromo que aconseguies donar-li la volta, el guanyaves. Cada cop que obria la porta de l'armari, pensava que el que més il·lusió em faria seria trobar-hi un tobogan gegant, que em portes directament a una piscina.
Ara ja se que és possible, al menys de l'habitació a la cuina.


(Via Dezeen)
Categories: ,

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Què xulo! però al pas que vaig no se si hi cabré aquí dins...hi haurà mida XL?

Unknown ha dit...

Per tu si. Però el nens no somieu en una barra de bomber, que comuniqui els pisos de la casa?

estevemarta ha dit...

Jeje, deixem dir que amb les úniques barràs que pensem els nens, son de la barra de bar,o la de una striper....

Considero striper com animal de companyia.

Esteve

Buk ha dit...

Jo també tenia els cromos de V!!! :)

Unknown ha dit...

Buk: jo encara els tinc guardats en una caixa.