24 de des. 2012

Escrit per Unknown a les 0:30 | 1 comentari

M'encanta!

                                             
Mai us heu enamorat d'aquell moble de la casa de la Lídia de la serie d'Infidels? O dels quadres que tenia el Roger al seu loft de Porca Misèria? algun "Pongo" d'alguna sèrie de la tele? 

Doncs ara teniu a Gràcia un outlet amb l'Atrezzo d'algunes sèries de televisió tan conegudes com VentdelPlà, Temps de Silenci o Infidels, (i d'altres com 90-60-90 o 700 euros).  

Hi podeu trobar de tot, només heu de remenar com a tots els outlets. No hi podeu anar amb pressa.

La botiga M'encanta!, està situada al C/ Penedès 11

*No em van deixar fer fotos a l'Interior així que haureu d'anar-hi.


1 comentaris:

martina ha dit...

Hola, Elisabet. He entrat per casualitat al teu bloc i m'agrada. També accidentalment he anat a parar al post sobre els "pongo" del Roger ;). M'apunto l'adreça!